جستجو
 

تماس با کلینیک خانه لیزر

کلینیک دندانپزشکی خانه لیزر

خدمات تخصصی دندانپزشکی را با خانه لیزر تجربه کنید

کودکان پس از تجربه ای لذت بخش در کلینیک دندانپزشکی خانه لیزر با جایزه ای که در دست دارند برای دوستانشان تعریف می کنند که دیگر از کلینیک دندانپزشکی نمی ترسند و پدر و مادر نیز لبخند زنان تایید می کنند که مکانی را یافته اند که خبری از سروصدا، درد و تزریق بی حسی نیست. بیماران خاص، خانمهای باردار، کسانی که مشکلات قلبی دارند و یا حتی کسانی که به علت ترس از درد کشیدن، مدتها سراغ دندانپزشکی نرفته اند حالا دیگر دوستان دائمی این خانه هستند، محیط زیبا و آرامی که بی اندازه قابل اعتماد است و همه و همه آن را دوست دارند.
خانه لیزر به عنوان اولین مجموعه تخصصی درمان های لیزر دندانپزشکی در ایران شروع به فعالیت کرده که عمدتا کلیه درمان ها در آن با استفاده از پیشرفته ترین دستگاه های لیزر انجام می پذیرد. جراحان و متخصصان این مجموعه همگی از فارغ التحصیلان دانشگاه آخن آلمان (AALZ) می باشند و درمانها دارای کیفیتی بسیار بالا و تحت نظارت و آموزش های این مرکز انجام می پذیرد.
رفتار صمیمی مدیران و کارکنان، مشاوره علمی رایگان، به روز شدن اطلاعات تخصصی لیزر دندانپزشکان ، استفاده از مواد درجه یک، هزینه مناسب، عدم اتلاف وقت در زمان انتظار، به همراه اطمینان مشتریان از درمان های ساده و عمدتا بدون درد خونریزی و بی حسی در محیطی زیبا و دلنشین، دلایل دیگری است که به ما این امکان را داده است که به عنوان کلینیک دندانپزشکی بسیار متفاوت و خاص در ذهن همراهان عزیزمان جای گیریم. همواره دوستدار و سپاسگذار حمایتهای شما هستیم

ساعات کار کلینیک دندانپزشکی خانه لیزر

همه روزه از ساعت ۱۰ صبح الی ۸ شب

پنج شنبه ها ۹ الی ۲

جمعه ها کلینیک دندانپزشکی خانه لیزر تعطیل می باشد و یا در برخی موارد جراحی های خاص صورت می پذیرد.

دیگر شعبه ها

شعبه بندرعباس:

آدرس:چهارراه مرادی، ساختمان پزشکان پارسیان، طبقه ششم مرکز لیزر پوست و دندان پارسیان
تلفن: ۲۲۲۰۰۵۴-۰۷۶۳، ۲۲۳۳۹۸۰_۰۷۶۳
فکس: ۲۲۲۳۰۸۸-۰۷۶۳
سایت: www.parsianlaserclinic.com

شعبه کانادا: به زودی در شهر Vancouver

اطلاعات تماس

تلفن تماس: ۸۸۲۰۵۶۹۷ – ۸۸۸۷۵۷۴۱

ایمیل: laserhouse.dental@gmail.com

آدرس: تهران، چهارراه جهان کودک، ضلع شمال غربی، پلاک ۶۶، طبقه سوم، واحد ۱۰ کلینیک دندانپزشکی خانه لیزر