جستجو
 

وبلاگ

همه چیز درباره طرح لبخند هالیوودی

چگونه یک لبخند هالیوودی داشته باشیم؟

امروزه بسیاری از افراد برای زیبایی چهره و دندان هایشان خواستار لبخندهای هالیوودی می باشند. حتما شما هم در باره ی طرح لبخند هالیوودی شنیده و تصاویری دیده اید یا اشخاص اطراف شما اینکار را انجام داده اند و شما هم دوست داشتید که انجام بدهید. اما بهتر است قبل از این که به کلینیک دندانپزشکی بروید و اقدام کنید، درباره ویژگی های این لبخند بیشتر بدانید. طرح لبخند هالیوودی تقریبا ظاهری بی نقص و زیبای به چهره شما میدهد. همانطور که میدانید دندانها در زیبایی چهره بسیار موثر است . دندان های ردیف و مرتب و درخشان باعث میشود چهره شما مثل الماسی بدرخشد. اگر تمایل دازید که لبخندی هالیوودی داشته باشید، اول به یک کلینیک دندانپزشکی مراجعه کنید که دندانپزشک دندانهایتان را معاینه کند. بباید شکل و فرم دندان ها با فک شما برای ونیر پورسلن مناسب و مطابق باشد. توجه کنید که اگر عادت دندان قروچه دارید این کار زیاد برایتان مناسب نیست. در این حالت میتوانیم گزینه ی بهتری را به شما  پیشنهاد بدهیم و ان استفاده از براکت نامرئی است.

اگر پوسیدگی دندان دارید باید قبل از عمل های زیبایی این پوسیدگی ها را برطرف نمایید. دندانپزشک شما قبل از درمان واقعی باید برایتان لبخندهای آزمایشی انجام دهد تا بعد از اقدام واقعی دچار پشیمانی نشوید. مدلهای مختلفی از لبخندهای ازمایشی داریم این مدل ها بصورت طبیعی و تخم مرغی و هالیوودی وجود دارند و بسته به نوع نیاز و سلیقه افراد مورد استفاده قرار میدهند. بعد از ازمایشات و معاینات لازم، پس مرحله بعدی این است که ابتدا به سفید کردن دندان هایتان بپردازید باید دندانهایتان سفید شود. با اینکار لکه های روی سطح دندان از بین میرود. در واقع متخصص دندانپزشکی باید بتواند با توجه به جنس و نوع دندان های شما تشخیص دهد تا چه میزان می توان دندان هایتان را سفید کراین کار تخصص دندانپزشک است که تشخیص دهد بسته به جنس و رنگ دندانها چه درجه ای انها را سفید کند.

قدم بعد این است که دندانپزشک باید بخش هایی از بافت دندان شما را بردارد. برای این کار دندانپزشک از بیحسی برای تراشیدن ونیر موقتی استفاده میکند . اینگونه میتواند لبخند شما را بصورت تستی تشخیص دهد.

لبخند هالیوودی

انواع لبخند هالیوودی

البته حتما باید درباره تراشیدن ونیز موقتی با شما صحبت شود. درباره هر تغییراتی اعم از نوع و رنگ دندان ها با دندانپزشک صحبت کنید. برای دست یابی به لبخند هالیوودی بسته به شکل و فرم دندانها باید انها را تراش دهیم. معمولا برای لبخند هالیوودی بین ۶ تا ۸ دندان جلویی را ونیر میکنند. بهرحال ۴ دندان ها میتوان ونیر کرد.

به یاد داشته باشید لبخند هالیوودی مراقبتهای لازم نیاز دارد. دوبار در روز مسواک بزنید و نخ دندان بکشید. و صد در صد رژیم غذایی خود را اصلاح کنید . برای محافظت از شکستگی ونیر ، در هنگام خواب از محافظ نرم دهان استفاده کنید

بررسی خط لبخند

بعد از معاینات و عکس برداری های فتوگرافی میتوان با نرم افزارهای مخصوص لبخند فرد را بعد از درمان آنالیز کرد و مشکلات دهان را مشاهده کرد.

طراحی کردن لبخند برای بیمار

میتوانیم کارهایی مثل سفید کردن کاشت و روکش کردن و یا ارتودنسی را با استفاده از نرم افزارهای لازم روی دندان ها شبیه سازی کرد. در گذشته دندانگزشک با روش های سنتی و دردناک ترمیم دندان ها را انجام میداد اما امروزه با پیشترفت علم ئ نرم افزارهای جدید شما میتوانید در کلینیک دندانپزشکی خانه لیزر بدون هیچ نگرانی دندانهایتان را ترمیم کنید.

عوامل موثر در خط لبخند شامل فرم ، ظاهر صورت ، حالت لب است نقش داشته زیرا به صورت ما بطور کلی۵  نوع فرم صورت داریم:

– صورت بلند

– صورت گرد

– صورت بیضی

– صورت مربعی

– صورت قلبی شکل

بهترین فرم صورتی که با هر لبخندی مناسب است، فرم بیضی است. زیرا در اکثر فرم های بیضی نسبت های طلایی جهره رعایت شده است و چهره دارای توازن و تقارن ویژه ای می باشد. که این تقارن خود زیبایی فرد را دو چندان میکند.

چگونه لبخند هالیوودی داشته باشیم؟

امروزه خیلی ها به دنبال زیبایی چهره مخصوصا دندانهای ردیف زیبا هستند و در نتیجه جذب زیبایی لبخند هالیوودی میشوند و در صدد انجام این کار هستند. قبل از انجام عمل لبخند هالیوودی اپر دندان های نامرتبی دارید باید انهارا ردیف و درست کنید. اگر دچار گوسیدگی یا بیماری های خاص دندانی هستید باید به کلینیک دندانپزشکی مراجعه کرده و ان را رفع کنید. و بسته به نوع و رنگ دندانهایتان باید انها را سفید کنید. در کلینیک دندانپزشکی ما در تهران شما میتوانید از خدمات تیم ما برخوردار شوید. کلینیک دندانپزشکی خانه لیزر  این امکان را به شما میدهد که با تیم حرفه ای و با خیالی اسوده به ان زیبایی که دوست دارید دست یابید. این کلینیک با استفاده از پیشترفته ترین نرم افزارها و دستگاههای لیزر و همچنین تیمی حرفه ای، راهنمایی های لازم را برای هرچه بهتر شدن در اختیارتان میگذارند و قدم به قدم با شما همراهی کرده و زیبایی را برای شما به ارمغان می اوردهدف ما رضایت موشتری و بیمار و کیفیت بالای درمان و کارهای زیبایی میباشد.

چگونه لبخند هالیوودی داشته باشیم

چگونه لبخند هالیوودی داشته باشیم

انواع روش های ایجاد لبخند هالیوودی

طرح لبخند هالیوودی در کلینیک دندانپزشکی خانه به روشهای زیر انجام میشود:

باندینگ دندان

این روش بیخطر، کم مصرف است وبرای دندانهای ترک خورده مناسب است. برای فضاهای خالی میان دندان ها هم از ان استفاده میکنند.

ونیر پرسلاین یا لمینت دندان

امروزه لمینت دندان برای لبخند هالیوودی خیلی طرفدار دارد. این کار برای خراشیدگی و کحی و تغییر رنگ دندان مناسب است. یک نوع لمینت بدون تراش دندان وجود دارد که طرفدار دارد.  .

روکش دندان

از سرامیک بادوام مطابق با رنگ طبیعی دندان ها برای این روکش استفاده میشود..

پر کردگی به رنگ دندان

در کلینیک دندانپزشکی خانه لیزر در تهران وقتی دندان ها خراب می شوند ظاهری زیبا در هنگام پر کردن دندان ها از مواد کامپوزیت دندانی سفید استفاده می کنند که زیبا و ایمن باشد.

همه چیز درباره طرح لبخند هالیوودی
۲ (۴۰%) ۱ vote

دیدگاهتان را بنویسید